6. srpna 2014

Karbanátky z červené řepy



původní recept: Veganské neřesti na Facebooku
Hodnocení: 5/10

Jedná se o lehce modifikovaný původní recept. Mahá koření (i rosovické) bylo v našem městě beznadějně vyprodané, takže chybí. Dále jsem odmítla použít bílé pečivo a do sojového mléka dala máčet takový ten extra super mega zdravý kyselý celozrnný plátkový chléb - mléko samozřejmě nenatáhl (světe div se) takže jsem výslednou huspeninu vlila/vsypala do směsi celou. Autorka neudala gramáž, takže vše bylo mícháno od oka. Měla jsem 4 středně velké řepy, hmota vyšla ve finále na 11 karbanátků. Pekla jsem je v troubě na 210 zhruba 25-30 minut. Výsledek nebyl nepoživatelný, dokonce nebyl ani nedobrý, nicméně o zázrak se taky nejednalo. Na povrchu byly karbanátky suché a tuhé, vnitřek, ačkoliv pro chrup atraktivnější, nebyl příliš kompaktní. Chuťově byly dost sladké od červené řepy. Původně bych hodnotila 6/10, ale po dojídání zbytků po dvou dnech od upečení jsem si málem vylomila zuby. V nejbližší době si tyhle karbanátky určitě znovu neudělám a až budu mít v ruce červenou řepu, půjdu raději do oblíbené pomazánky nebo salátu.

B.

Žádné komentáře :

Okomentovat