14. srpna 2014

Sojade ovocný "jogurt"


zdroj

Výrobce: Sojade France (dovozce Country Life) [sožád]
Cena: 28,- Kč (Country Life, Jungmannova, Praha)
Balení: 125g
Hodnocení: 8/10 (čistě za výrobek bych dala 9/10)

Za takovou cenu bych si "jogurt" nikdy nekoupila, ale chtěla jsem ho vyzkoušet. Zvolila jsem příchuť, která je na obrázku (malina, maracuja) - příchutí mají opravdu hodně, dostupný je i Sojade bez příchutě a ve větším balení. Chuťově je výrobek opravdu stejně nakyslý jako klasické jogurty, má i stejnou konzistenci, není patrná žádná nahořklá sójová  pachuť. Ovocná složka je výrazná, ale na můj vkus je moc sladký.

Výhody:
  • garance použití surovin z bio zdrojů ekologického zemědělství, samozřejmě bez GMO
  • obsah bakterií mléčného kvašení prospěšných pro střevní mikroflóru (Bifidus, Lactobacillus)
  • nízká energetická hodnota (jen 80 kcal, z toho 2,3g tuku/100g)
  • výborná chuť
    - kompletní chvalozpěvy si můžete přečíst zde
Nevýhody:
  • vysoká cena
  • příliš sladký
Po tom, co jsem se dozvěděla, jaký je to vlastně zázrak na něj asi nezanevřu. Nicméně častěji, než 1x týdně si jej, zejména z ekonomických důvodů, dopřávat jako studentka rozhodně nebudu :)

A jaké sójové "jogurty" baštíte vy???

B.

1 komentář :

  1. Já jím sójové jogurty jednou za sto let, takže když už se do něho hecnu, beru sojade (pravidelně na něj nemám, že... :D) a do salátů atd mrskám joya bílý (ale samostatně nic moc - spíš nic), ale pořád si slibuju, že si seženu tibetskou houbu a dám se na pseudokefírovou dráhu, což mi bude dostačovat ;)

    OdpovědětVymazat