11. srpna 2014

Lívance



Snídaně je mojí vůbec nejoblíbenější částí dne a občas ráda vyměním kaše a pečivo za něco extra. Lívance jsou parádní volbou třeba na pořádný nedělní brunch. Navíc jsou velmi nenáročné jak na suroviny, tak na čas. 

Hodnocení: 10/10 ♥

Tentokrát jsem se nedržela žádného receptu ale čistě svojí chabé kuchařské intuice.

Ingredience na 4 menší lívance:
1/3 hrnku celozrnné mouky
1 hrnek rostlinného mléka
1/2 většího banánu
hrst ovesných vloček (ideálně jemně namletých, ale poslouží i normální)
1PL olivového oleje
1 lžička prášku do pečiva 
dle chuti skořice, vanilka etc. 

V míse si nejdřív důkladně rozmačkáme banán, potom přilijeme mléko a hodíme do něj na pár minut vločky aby se nasákly (u jemných netřeba čekat). Pak už jen přidáme mouku, olej a prášek do pečiva, dobře promícháme a smažíme na pánvi na trošce rostlinného oleje. Osobně jsem do těsta přidala ještě trochu skořice, protože skořice není nikdy dost.

Pak přichází moje oblíbená část aneb stavění lívancové věže. Osobně jsem zvolila svojí nejoblíbenější kombinaci: burákové máslo - banán - jablko - skořice, ale samozřejmě ovoce volíme podle své chuti. Na lívance si můžete připravit i rozvařené ovoce jako přeliv nebo je jíst jen tak, prostě co vás napadne!
Navrch jsem lívance ještě přelila medem, vegani samozřejmě můžou nahradit sirupem dle chuti.

Bonne matinée et bon appétit!
L.

Žádné komentáře :

Okomentovat