14. září 2014

Zajíci v krabici - září


Podlehla jsem zaječí mánii a objednala si na zkoušku zářijovou edici. A musím říct, že jsem nadšená! První skvělá věc na zajíci je balení. Balíček vám přijde v úplně obyčejném hnědém papíru s logem zajíce a pak ta krásná krabička! Zaječí krabici rozhodně schovám a využiju jako úložný prostor :)

Kromě výrobků posílá zajíc i vzorové recepty s použitím daných surovin, což oceňuji (ačkoliv ne všechny recepty jsou vegan). Ale k samotnému obsahu:
  
Nopal Bar - tyčinka s příchutí brusinky&třešně
Prodejce: nopalbar.cz
Cena 20,-/30g
Složení tyčinky je veganské a bezlepkové, firma vyrábějící tyhle tyčinky si navíc zakládá na tom, že jejich výrobky neobsahují žádná nadbytečná éčka. Zvláštností tyčinek je obsah kaktusové mouky (kaktus = nopal :)). Všechny tyčinky mají 30g a jsou tak skvělou rychlou svačinou.


 
Sušené banány natural
Cena: 40,-/100g
Banány pocházejí  z Ekvádoru z ekologického zemědělství a jsou sušeny bez použití sladidel a konzervačních látek. Tohle poznáte hned na první pohled. Vždycky jsem byla zvyklá na tvrdé a "žluté" sušené banány. Tyhle jsou hnědé a gumové. Kromě kousků nakrájených na plátky mi v balení přišly i celé banány (jak vidíte na obalu). Zatím jsem je otestovala jak samotné, tak v kaší a rozhodně jsou mnohem lepší než ty doslazované tvrdé banány, které koupíte všude jinde!

 
Fazole černé oko
Prodejce: aKoření.cz
Cena: 18,-/125g
Výhodou těchto mini fazolí je jejich krátká doba máčení a vaření. Po namočení by mělo stačit půl hodiny. Zatím jsem je nepoužila, ale plánuji je použít do nějakého salátu, případně na pomazánku. Recept samozřejmě přidám :)

Uzená paprika
Prodejce: aKoření.cz
Cena: 40,-/40g
Uzená paprika je poslední dobou neuvěřitelně populární a já jsem ráda, že jsem jí mohla konečně ochutnat. Jídlu dodá příjemnou uzenou chuť a spolu se sladkou paprikou se zařadila mezi moje top koření.

Karotka&friends - zeleninové chipsy
Prodejce: bioporus.eu
Cena: 41,-/70g
Zeleninové chipsy - to je podle mě věc, která vám buď hodně chutná nebo hodně nechutná. Já spadám spíš do té druhé kategorie. Vadí mi ta nasládlá chuť v kombinaci se solí a olejem. Musím ale uznat, že tyhle zeleninové chipsy jsou mnohem lepší než ty, které jsem doposud ochutnala. Ani tak bych si je ale sama nikdy nekoupila.  

To nejlepší nakonec! :)
Tahini
Výrobce: Meridian Foods (v ČR tuhle značku prodává několik e-shopů, třeba Veganza, ale nejlevněji vás vyjdou přímo na e-shopu Zajíce)
Cena: 94,-/270g
Tahini zná asi každý vegan, bez tahini totiž není hummus hummusem. Sama jsem kvůli ceně s koupí váhala, takže jsem ráda, že jsem na něj v Zajíci natrefila. Letáček doporučuje jíst tahini klidně samotné nebo jako pomazánku - to si úplně neumím představit. Ovšem tip na přidání kakaa a medu mě zaujal a jala jsem se to ochutnat (vegani med nahradí). Měla jsem co dělat, abych to nenacpala rovnou do celé skleničky! Určitě vyzkoušejte :) 

Kešu máslo
Cena: 105,-/170g (opět ke koupi na e-shopu Zajíce)
Tohle je bezesporu nejlepší produkt celé krabičky. Po jiném než burákovém másle pokukuju už hodně dlouho, kešu máslo mi tedy udělalo obrovskou radost. Jeho použití je stejné jako u burákového másla - do kaší, na chleba, na pečení, do smoothies, na lžičku a krmit se s ním v depresivních chvilkách...

Celkově musím uznat, že mě Zajíc potěšil. Mít větší rozpočet, klidně si ho objednávám každý měsíc protože jedinou potravinou, kterou vyloženě neupotřebuji jsou zeleninové chipsy. Cena krabičky je 350 korun. Když si sečtete ceny jednotlivých výrobků, vyjde vám celková cena 358 korun.
Navíc teď Zajíc nově zavedl možnost si ke krabičce přikoupit libovolný produkt z jejich e-shopu, což je celkem praktické protože nemusíte platit dvojí poštovné. Tak honem utíkejte objednávat říjnovou krabičku!

L.

1 komentář :

  1. Kešu máslo, to mám v plánu tak tisíc let, ale vždycky mi je líto dát ty peníze :D banánů v jiné verzi než křupavých žlutých koleček jsem se ve zdrávce vždycky bála, ale dám na tebe a ochutnám je. Jo a uzená paprika je taky mé nej koření, dávám ji snad do všeho :D

    OdpovědětVymazat